Gäääsp!

Idag har jag chillat efter skolan, inte gjort ett piss asså!
Ganska så skönt att ha en sån dag.
Det är nu klart, vi ska inte till Paris utan vi ska ta det en annan helg.
Så jag tänkte dra med mig syrran och några kompisar med tåget till Göteborg.
Jag är på shoppinghumör nu.
Just nu sitter jag och lyssnar på Country Road med Jack Johnsson & Paula Fuga.
Myyysig!
Jag funderar på att gå och lägga mig nu, jag är rätt så trött eftersom
jag går och lägger mig vid 22.30 och läser i 45 minuter och nästa dag går jag
upp klockan 06.16 exakt då, varje dag.
bara för att duscha och välja kläder.
Och ja, det tar faktiskt ungefär en 20 minuter att välja och ta på mig kläder.
Det är rätt kul när jag går upp på morgonen det går till såhär:
06.16: PIIIIP! jag går upp stänger av den och går in på toaletten, medan jag
knappt kan se eftersom jag inte ens är halvt vaken, och sätter på duschen.
06.30: gåår in i mitt rum och väljer kläder och tar på mig dem såklart.
07.00: blåser håret
07.10: äter frukost.
07.40:drar till skolan.

Någonstans vid 06.34 så vaknar jag till på riktigt.
Haha jag är helt död på morgonen men ändå så kommer jag upp.
Helt sjuk är jag.
Nej nu ska jag släpa mig till min lilla, hårda säng.
USCH!
Jag hatar att gå och lägga mig, däremot älskar jag att gå och lägga  mig
någon gång vid två, halv tre.
Det är jag syrran och pappa som sitter uppe medans mammi gick och lade
sig typ tre timmar innan oss.
HAHAHA! As tråkig.

Sweet dreams och gonatt / MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0