GO FOR THE NATURE!!

Hejsan!
NU kör "mandomoa" på naturen.
Haha, min blogg har blivit "miljövänlig"!
Hahahaha!
Grön och fiiin.
Jag är sjuk än men är på bättringsvägen.
Jag ska antagligen till skolan imorrn och klassen ska
åka och bada men jag får inte följa med. :(
Jag älskar att bada men bara för att jag har varit sjuk
så får jag inte följa med.
Så jag ska sitta i klassrummet och jobba igen det
jag har missat. :(
Jag är sjuk rätt ofta faktiskt, det kan bero på att jag inte äter några C-vitaminer.
Eller inte sjuk, jag blir förkyld och innan det "bryter ut" så får jag
ganska så hög feber och skitont i halsen.
Det är hemskt!
Nu kollar jag på LAZY TOWN (jippieyey) och tänkte gibba lite THE SIMS 3.
Jag har gjort en superduper mysig familj som bor i ett superduper
mysigt hus!
Ha, jag sitter här och har blivit "miljövänlig" och har både TV ovh dator på.
Ajajaj.
Inte bra MOa!
Jaja, i helgen ska jag till Göteborg och shoppa och gå på 4-årskalas.
på kvällen ska jag til en kille i min klass.
Fabian heter han, och en annan kille i min klass kommer med, Felix.
Våra familjer brukar träffas.

Hejhoppgummisn... oj hihihi  /MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0