hallååå!

Idag var man med Filippa då!
As kul!
Vi chilla ute på studsmattan ett tag och åt glass och pluggade.
Har haft religion-prov idag ska ha ett till om några dagar.
Ska även skriva en sammanfattning om 1700-talet
och plugga spanska.
Wohoo!
Nu ska jag kolla om det är något bra på TV.
Hmmm...
På tal om TV, idag kollade jag och Filippa på Scrubs och det visade sig
att hon faktiskt gillade det.
Jag blir så glad när jag hittar nån som gillar samma saker som jag.
Anledningen till detta är för att jag är typ den "udda" i klassen.
Eller inte udda kanske men jag har INTE riktigt samma musiksmak som dem.
T.ex jag lyssnar på mando diao, muse, artic monkeys och bob dylan.
Men så fort jag sätter på något såm´nt så får jag bara höra:
"ööööh, hörru stäng av! Alla gillar inte det som du gillar!"
Och sen sätter de på sin jävla fjortismusik!
Usch!!
Och då tänker jag samma sak att alla gillar ju inte vad dem gillar heller!!
Typ som Justin Bieber, jag hatar honom!!
Det är en cool kille i klassen, Felix, för han lyssnar på artic monkeys,
mando och muse.(sen lyssnar han ju på sån musik som alla andra med men ändå)
Varje låt jag skickar till honom blir han helt...Ja han lyssnar sönder på den.
Hahah, skön grabb asså!!
Snart ska jag beställa från H&M.
Tänkte lägga ut några bilder på vad jag ska köpa sen.
PÅ tal om bilder..hahah...nu ska jag nog börja ta lite kort till mina inlägg.
Bilderna kommer snart...

/MOA♥

 

P.S Eftersom det är aska i luften så kan ju inte vi flyga till Paris, men de hade äntligen

börjat öppna några flygplatser och flyga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0