Hallåjsan!

Heeeeeeeeej!
Nu kom jag hem från Skövde, jag åkte dit med mamma och syrran.
Ikväll ska päronen bort så jag syrran och hennes kompis ska vara själva hemma
och myyysa.
Hoppas det är nåt bra på TV...
Nu tänker jag tjöta på syster min att hon ska hjälpa mig med mina naglar.
Jag läste i GLAMOUR om hur man ska göra för att få superduper fina naglar!:)
I Skövde så blev jag kär i ett par jättefina skor.
Och som sagt med lite tjat så funkar det, speciellt om man är som jag, alltså
envis och ger aldrig med sig. ;D
I alla fall så längtar jag till påskafton så himla mycket!
Vet faktist inte varför men det kanske är för att min "bästis" (;D) kommer hit.
Hon är nämligen den coolaste personen jag känner!

BTW här är en bild på skorna! ♥♥



kÄRLEK /MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0