halllåååååÅ!Å!

hejsan hejsan hejsan. Idag praoar jag på morsans jobb. Just nu är det lite lunchpaus så jag satte mig lite vid datorn. Sen ska jag till pappas jobb eftersom jag slutar vid ett coh då ska jag va där tills johanna slutar sitt "praojobb" på H&M. Då ska vi fram på stan och leka lite. Haha. Hos pappa blir det chill, då ska jag träna på att måla med hjälp av www.hellomiami.blogg.se , då ska jag måla hår. Igår satt jag uppe till ungefär elva för att måla ett öga. Kommer nog en bild på det senare idag. Sedan så finns det ju datorer och xbox 360 med. Jag har även tagit med mitt lilla röda fina nintendooooo! Då ska jag gibba asså! Imorgon ska jag praoa igen och på torsdag är det "bästa 6:an" i volleyboll. Jaa, det blir bara två dagar i skolan för mig och johanna. Eller aa fredag går vi bara tills ett så! Haha, göööttt! Jaja nu ska jag äta! spaghetti och köttbullar Gott? Puss och kram /Moa <3 ( gammal dator fanns inga så kallade specialtecken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0