Herreguud!

Hej hej, nu har mina grannar precis gått och jag
sitter och letar efter coola bilder.
Jag hittade ett par som var ganska coola men
de här är mycket coolare.
En är från lookbook och de andra två är
från google.
 Check it out!!




Lookbook.  AS COOL! ÄLSKAR HÅRET!





 När man kan måla så här, då är man JÄVLIGT bra!
Två bilder på mina favorit karaktärer från Twilight-saga.
Edward och ALICE!!
Hur som helst, har inget för mig just nu, sitter  och väntar
på att tiden ska gå så jag kan åka till mina kusiner.
Eller jag ska ju inte TILL mina kusiner jag ska åka med dem
till deras kompisar.
Eller jag känner ju dem med, två jätte mysiga barn, speciellt dottern.

JAJA, puss och Kram /MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0