Hmm...

Bonjour mes amis!
Idag är en sån dag när man bara chillar.
Nej skojja bara idag ska det vara fullt drag här hemma.
Det är  ju påskafton imorrn och om två dagar fyller min pappa år.
Har inte ens köpt nåt än!  Gaaah! Panik!
I alla fall så ska jag idag övertyga min moder om att beställa
från HM och Cdon.
Jag beställde från HM för typ 2 månader sen men det kommer ju ut nya saker
typ hela tiden. :)
I kväll ska jag antingen chilla med syrran (igen), bjuda hem några kompisar
eller så ska jag dra till mina kusiner.
De är 8 och 5.
Den äldsta kusinen jag har är bara 8.
KUL!
Nej jag ska inte klaga, han är jätte mysig.
Lite väl tävlingsinriktad bara, det har han fått från mig. ;D
Nej men ärligt talat det verkar väldigt jobbigt med
många kusiner, så jag nöjer mig med 4.
Haha!

:D:D:D/ MOA♥
BTW jag kommer inte lägga ut några bilder
på mig själv än.
Men det kommer nog.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0