Mästare på rubriker!!

Hej där!!
Idag hade jag utvecklingssamtal.
Jad hatar det!
Det är hemskt att sitta och stirra in i lärarens ögon och säga saker som:
"mmm, hehe, aa"
Hur lamt som helst!
NU har ju jag en väldigt bra lärare, man kan prata på lektionernna,
inte högt men och man kan svära utan att man får höra:
" VAD SA DU?!?! VI ANVÄNDER INTE SÅNA ORD HÄR!"
I alla fall, idag var jag med pappa på Granngården (hahaha, laaaamt).
Men han var sugen på glass så då fick ju jag också en,   såklart!
Jag provade Magnum Gold.
Den var väl sådär, man tror att den ska va speciell
men det var den inte.
Nu gör jag ingenting, sitter och väntar på att helgen ska komma.
SUCK! Vi har ingen aning om om vi ska avboka resan till Paris
eller  inte, de flyger fortfarande inte.
Usch så tråkigt.
Jaja då får vi ju åka en annan helg.


bajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbsjabsjab.
(jag är uttråkad och trött)

XOXO gossip girl!!  haha jag har blivit helt besatt av gossip girl.
hehe, speciellt av Nate! haaa  ( trånande suck) HAHAHA!

/ MOA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0