WOW!

Hej, det är helt otroligt!
Idag var det 1:a April och jag fick inte höra ett enda aprilskämt.
Jag drog inga heller. :)
Hur som helst nu har jag äntligen bestämt mig för att skicka efter ett par
converse från USA ( kostar nästan inget där) och köpa ett par här i stan.
Jag ska nog skicka efter de röda, inte light :(, och köpa ett par gröna.
Efter ett tag kanske det blir lila med...
Vi får se.

(Snabb in-andning som görs vid häpnad) det är bara 21 dagar kvar till PARIS!!
Och 2 månader till Peace & Love!
Yippiee!
Nu ska jag nog läsa lite.
Jag läser Ljudet av ditt hjärta för 4:e gången, lite tråkigt men den är jättebra
de andra tre böckerna med.
Min lärare säger att jag ska läsa dem på engelska för att böckerna som vi håller på
med (några tråkiga "animal books" ) är för lätta för mig så jag ska få läsa isället.
KUL!   egentligen  så ska jag inte klaga för det är så mycket roligare
än de där animal books.
i alla fall...
nu hör jag pappa snarka så högt att det mullrar i väggarna, och hans rum är inte ens
brevid mitt.  HA!
Ska nog "gibba" lite nintendo sen med ( hahahahha).
coolie!

Puss puss puss /MOA♥

P.S Jävlar vad bra jag är på rubriker eller!?!
Sleep tight bitches! hihihi!   <--- lamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0