yippieyie

♥hejsan allihopa!
Idag hade jag väldigt kul i skolan.
Det är så här att jag sitter brevid tre killar som
är hur roliga som helst.
Jag skrattar hela tiden.
Problemet är bara att våran fröken är en glädjeförstörare ibland
så nu tycker hon att vi fyra har pratat för mycket så
vi har fått byta platser!
Snacka om att jag blev sur eller!!
Jaja, kom hem för ett tag sen och då blev det ju inte bättre.
Min syster är sjuk så jag får ju ta hand om henne!
Och jag fick göra mat med!

Jaja, that's life!
I morgon ska jag till Överby med JOhanna!
Yippiekayey!
bajs. /MOA♥

Haha, hitta en as gammal bild från Kreta!

Jag ser helt drogad ut ju!

Men snygg bränna dock! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0