8/8-10

Hallihallå!
Idag var jag med Johanna och Anton.
Vi cyklade runt lite och sen gick vi på bio.
KARATE KID!!!! WOW!!!  Jäveel vad bra den var.
Va? Vaddå ironisk!?!
Anywhooo, Simon, Filippa och Felix var också där och Simon kastade popcorn i huvet hela tiden.
Då tänkte jag ge igen och hittade en av mina Never Stop på golvet.
Jag tog upp den och gav den till honom, helt ovetande stoppade han den i munnen och precis då
brister Johanna ut i gapskratt!
Då visar det sig att jag hade stoppat upp den i hennes näsa och hon hade fnysit ut den på golvet!!!
HAHAHAHAHHAH!!!!! Och jag bara dog!
Jävlar vad jag skrattade!!
Imorrn händer inget, Johanna och Filippa åker iväg. :(
Men jag har ju syrran... eller neej  just det hon ska till Gbg!!
YES!!!

Tänkte just på det att jag skriver ju för faan inget intressant!!
Jag ska skärpa till mig och bara skriva om intressanta saker från och med nu!!!

Förresten  har jag fortfarande den där rosa designen?
Jo det har jag, lamt! Jag vet inte vad jag ska ha för nån!
Jag fattar j för faan inte hur man fixar en egen!!!!!!!!!!!!

/MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0