Fredag den 13:e

Hallå!
Fredag den trettonde, otursdag?
Absolut inte!!!
Kvällen tillbringad hos Filippa, badade i poolen, såg på film. Lite sånt där mysigt!
Superkul!! Igår var man ju såklar på... ERIC SADEL!!!!
WOW!!! super dåligt.
Iallafall, imorrn ska jag va med Filippa, Anton, Felix och Fabian tror jag.
KUL! :D
Just det jag var ju i Varberg! Mysigt. Såklart åkte vi till Ullared!!
Dem spelade in för en ny säsong (eller hur det stavas) så jag fick lite panik.
Jag menar, skulle ju inte ha nåt emot att va med på TV, men då ska det ju inte va ULLARED!!!!
HALLÅÅÅ!! Köpte inget speciellt, vi åkte bara dit för att det typ var översvämning.
Men de andra dagarna var det fint väder, vi brände till och med oss!!!!!!
JAG VET!! HELT SJUKT!! Vi brände oss, i SVERIGE!!!!!!
Ojojoj!
Kollade nyss på Batman!! Så coolt!
Imorrn ska jag även på Melissa Horn tror jag, och klockan tolv är det BATMAN IGEN!!!
Såå AWESOME!! Haha
Köpte en engångskamera häromdan. Supermysigt att ta kort med såna.
Ska absolut fortsätta med det!
Nej nu ska jag nog sova! Klockan är tjugo över två och jag ska upp tidigt.
Och med det menar jag typ 10. ;P

/MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0