Holy, holy is his sachrament

HALLÅÅÅ!!
Imorrn drar vi iväg.Vart vet jag inte! Bra Moa!!!
Iallafall snart åker jag till Annapanna!! Ska hänga där ikväll, med The Pears!
Åh jävlar! Måste packa ja! Men jag vet ju inte ens vart vi ska!!!!
FAN! Jaja, får väl ta tag i det då! Skitful bloggdesign, jag vet!!
kan tyvärr inte göra något åt det just nu! :D
Kommer nog inga inlägg förrän typ på Söndag, när vi är barnvakt... kuul.
Nästa vecka drar jag och Johanna till Gbg!
Yeeaah!
Städat typ hela dan, hjälpte inte ett skit.
Mitt rum ser fortfarande ut som ett bombnedslag!!!!!!!
Grrreat!!

Dagens outfit:
Svart klänning med vita prickar: H&M
 Ja det var allt, nödvändigt att skiva det!

/MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0