Natten när den feta damen sjöng

Hejhej!
Vi kom hem halv två igår, jag var super pigg. Det var så himla braaa!!!!!
Ååååh! Laleh, hon är ju helt underbar! Och LASSE!!! Det var såå mäktigt! Allt avslutades med fyrverkerier!
Det var helt AWESOME!!! Jag stod och gungade i två timmar! Jag kunde inte sluta! Inte ens när det var
en långsam låt. Jag fick typ kramp i slutet så idag har jag både träningsvärk från det och från
att springa. Ikväll ska päronen på fest. De ska ha förfest här så jag måste väl städa. :(
Så medan de har sin fest så ska jag och Hanna till stadsparken och se The Berndt! När Ola kommer
så ska vi gå. Haha!! Det regnar lite idag, känns som höst och jag äälskar höst.
Inte bara för att jag fyller år på hösten utan jag tycker att det är så himla mysigt.
Ligger nu och kollar på Disney Channel, för det är ju verkligen den bästa kanalen som finns! Eller hur!?!
Jag lovade ju lite bilder, men det visar sig att jag är alltför lik min far och lider av svår minnesförlust.
Glömde såklart den i bilen! Vi stod nästan längst fram så det hade blivit as bra bilder! Jaja!


Lars Winerbäck! THE BEST!!!!



Laleh! Supermysig!

Sen var det några andra som var där och sjöng med!



Love Antell, som är sångaren i Florence Valentin! AS BRA!!



Dundertåget som var heelt odugliga!!! HELT KASST!!!!



Sophie Zelmani som också var kass! Skit trökig!!
Nu ska jag göra mig iordning!

/MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0