Oh brother were hit

HALLÅ!!!!
Nu har jag precis duschat och sånt (*host* tio över fyra *host*) inget konstigt med det!
Iallafall, idag är det mys-dag, själv hemma för tillfället, GÖTT!!!
Och när det är mys-dag måste man ju ha mys-kläder med...
YES! Det är det enda jag gillar med såna här dagar.
Mysiga kläder.
Dagens outfit:
Svarta byxor, lite tjockare än tights: H&M
Lila linne: JC
Mörkblå/Turkos rutig flanell-skjorta: Beyond Retro
Yeeaaah!
Lyssnar nu på Julian Casablancas och titar på reprisen av Family Guy- maraton.
That's cool!
Ska till Lukas och fika sen tror jag.
Har shoppat vääärldens mysigaste klänning md.
Lite typ 50-tals-aktig, svart med vita prickar, knappar och sitter åt i midjan.
AAAAAAS MYYYYSIG!!!!
Iallafall nu skulle jag egentligen suttit i ett as stort hus i Frankrike men det blev ej så.
Så istället ska vi vara i Sverige och åka runt i hela landet.

Göteborg imorgon. Nice!
Stockholm om några dar. Ännu mer Nice!

Väldigt långt inägg förväntar mig inte att alla ni kommer läsa hela utan typ bara det sista
men det är okeej!
Kommer ett inlägg imorrn och dan innan vi åker till Stockholm.

Ledsen om det är mycket fel men jag har minipini datorn och den dampar sööönder.
Men söt är den iallafall!

/MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0