Sjuk. :(

Hejsan!
Det var ett tag sen jag bloggade nu. Kan bero på att jag har haft fullt upp.
Skolan har ju börjat. Det är helt okej faktist förutom att jag inte har ätit på hela veckan.
Nu är jag sjuk...   USCH!! Jag hatar att vara hemma från skolan. Dels är det aas tråkigt men det är
även tråkigt att inte kunna va med nån. Jag har typ maginfluensa, eller hur det stavas.
As ont i magen och spyr med. Blä! Så himla tråkigt. Har levt på Coca-Cola utan kolsyra
och blåbärssoppa i två dar nu. Vi skulle ha åkt till Göteborg igår men det blev ju alltså inställt.
Så vi ska åka dit på Lördag och fira min kusin som fyller 7 och vi ska SHOPPA!!!!!
Yes! Nu har jag kollat på Top Model, nu är det One Tree Hill (as dåligt) och snart börjar Family Guy.
Men fyfan vad äckligt det är att spy eller!?! Hemskt!
Nu ska jag kolla lite bloggar. De här är dem som jag oftast kollar:

www.kenzas.se
www.paow.se   usch!
www.kissies.se  USCH!!
www.animissen.blogg.se  DUBBELUSCH!!!!!!
www.hellomiami.blogg.se
www.fokis.se
www.stinalee.se
www.kertiii.blogspot.com myyyys!

/MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0