To die by your side is such a heavenly way to die

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!
Åh vad jag älskar att säga det!
Har jag redan haft den rubriken?
Jaja, det ASåskar här.
Lite mysigt men samtidigt obehagligt.Jag brukade vara as rädd för åska,
typ låsa in mig på toan och sånt men inte nu längre! :D
Precis kommit hem från sjön, men vi ska ut på Lördag igen.
Haha, det här älskar jag med sommarlovet: JAG VET FAN INTE VILKEN DAG DET ÄR!!!!
HAHAH!
Just nu älskar jag min pappa.
Han är prylgalen, dåligt för han men bra för mig!
Nu har han bestämt sig för att köpa:
1. En större båt
2. En vattenscooter (jippie)
3. En porsche, men det blir när vi har flyttat hemifrån (kuk)
Och sen ska vi till Thailand i vinter med!
AS BRA!!!!
Åh herrejävlar vad det åskar!!!
Hittade en ny blogg nyss:
www.kertiii.blogspot.com Så hiimla mysig. Fullkomligt ääälskar hennes stil!
Nej nu ska jag leka med min uttråkade far, han retar morsan AS KUL!

/MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0