16/12-10

Jag har ramlat.
Inte liksom såhär oj jag ramlade visst lite där ni vet utan jag har verkligen RAMLAT!!!
Jag gick över ett övergångsställe (heter det verkligen så??) och där var det typ slask eller nåt, brunt var det iallafall, och rmlade rakt ner i asfalten.
Slog i vänsterknät som fan och nu håller det på att bildas ett superblåmärke.
Som tur var såg ingen mig för då hade jag skämts ihjäl!
Kan knappt gå just nu har as ont!!
Hoppas det är bättre till volleybollen imorrn, men som det ser ut nu så finns det inte en chans att jag kan vara med. bajs.
HATA VINTER JUST NU!!!!!

Sitter och tycker synd om mig själv med julmust och juleskum medans jag kollar på Oprah Special Twilight Edition eller nåt.
Mamma kommer snart hem och äter med mig BRA, då får jag nån att lämpa över mina problem på.

Har inte fått tillbaka några svar från Röntgen än men det borde väl komma snart.
Nu ska jag sura hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0