i've got holes in my new jeans for you

Yoyoyiggidyyoo!!!
Back On Track Homies!!!
awesome.
Fråga inte varför bara...
Iallafall idag ska jag baka peppos med mormor och Isak.     alltså pepparkakor.
Isak som ska till Thailand på onsdag. Kul för han...
MEN det blir kul för mig med för jag får ju ha snöbollskrig  YES!!!!
Hellre det än typ 32 grader varmt, absolut!
Nej men jag ska "stjäla" hans Wii och låna min vän Ludvigzzz Mario Kart till mitt lan den 18 december...
Awesome! Så så har jag ju PS2, PS3 OCH Wii!
HELL YEAH!!!
Håller på att måla lite nu, går åt helvete men kul är det!!!
Speciellt om man äter godis och julmust...
Haha, för två veckor sen började jag med godisförbud, för en vecka sen slutade jag...
Bra Moa!!
IAF (c00lt) hittade en superdupercool blogg för ett tag sen.
www.hanapee.blogg.se as cool.

Hittade även ett as kul klipp
http://www.youtube.com/watch?v=0hVig5aoJ3w&feature=player_detailpage

ååh fan vad sur jag blir när jag bara kan länka..
iallafall skrattar ihjäl mig varenda gång!!! HAHAHHAH!!! precis så.

Jag veeet att min bloggdesign är superful men det gör inget för jag är en ninja.

/superninjaextreme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0