Oskar gillar mat... dudududududududududådådu

hej.
Ja, ehm rubriken där ja...   ingen kommentar till det.
Bara Ebbzz förstår typ.
Idag var jag på stan och bytte lite julklappar och så.
Nu fixar jag vårens önskelista på H&M.
Hahha, pappa sa nyss världens dåligaste skämt.
Jag hade inte ställt in mitt glas i diskmaskinen då sa han:
Ställ en' i stället istället!
Fan vad dålig...
Nu ska jag käka med morsan, farsan och syrran (pontus style) och en till
Bara folk från min klass fattar det...
Vet ärligt talat inte varför jag skrev det men.
Sen ska jag kolla på TV eller HIMYM ( How I Met Your Mother) c00l.
Imorgon drar jag till Ludde och gibbar lite Wii på kvällen.
Ska tvinga honom att stanna uppe med mig och kolla på HIMYM och Scrubs på natten.
 
Skriver nog imorrn om jag orkar.

/moatheawesomestoftheawesomepeople  ±∏°∩   coola tecken... ser nästan ut som kinestecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0