Hallå!

Hallå!
Igår (alltså natten till Måndag) somnade jag halv fyra och gick upp halv ÅTTA!!!'
Bläää! Men det var det värt, jag shoppade lite i Gbg.
Nu ska vi se här...

1. En svart transparent blus med blommor - JC
2. Jeansklänning med smock - N.Y Collection
3. Ljusbrunt läder-armband med ingraverade peace-märken - N.Y Collection
4. Beige spetskjol (vävd spets) - Zara
5. Svart/grå midjehög kjol med blommor - Zara

Jaa det var väl allt! Ni kommer nog få se kläderna så småningom.
Så fort jag har fått ordning på kameran.

Nästa vecka drar vi till Öland. Klara ska följa med. :D
Vi ska dit med våra kompisar.
Det blir snice!

Nu ska jag och Hanna fram på stan och köpa present till Klara.

Baaaajs! /MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0