If I used to love you baby it ain't nothing like I, like I love you now

Yello!!
Nu ligger jag i sängen och har nog tagit varenda kudde i hela huset som inte används.
Det är som att sitta mot en mjuk vägg.
Nu ska jag kolla lite bloggar och sen ska jag kolla på film.
Måste även ladda Iphonen. Den är egentligen inte min utan pappas men han har
två så jag brukar använda den ibland, jag har ingen musik på den så jag
växlar mellan den och min riktiga.
Idag var jag ju på stan, vi gick egentligen inte så mycket på stan utan vi
gick och köpte oss varsin glass och satte oss på kajen vid Lidan.
Sen började det ösregna så vi gick till Biblioteket och myste.
Där satt vi i typ en timma och myyste.
Jag och syran. Haha! Myyyysigt.
Imorgon ska jag och mamma ut och äta och på kvällen ska jag, Hanna och Klara på bio.
Eclipse såklart! Haha! Ingen av oss gillar dem ens, vi ska bara sitta och skratta.
Ida hade varit på den och då hade han Taylor tagit av sig tröjan och alla tjejer längst fram
typ "aaaaaaaahh" HAHA Ida höll på och dö av skratt!

Jaja vi får väl se hur den är, som man säger "man ska inte döma hunden efter håret" eller hur det nu är.

/MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0