Strawberry Fields Forever

Hello, jag är "tillbaka"!!
Helgen tillbringades på sjön med en jäkla massa folk.
Det bara vällde in nya folk.
Det var typ, en åkte två kom en åkte en kom två åkte tre kom. Osv...
Självklart kände jag alla dessa folk men ändå!
Igår var jag med Filippa, Johanna och Sajmån (simon), Kasper skulle vart med men¨
han var så tråkig så vi sket i han.
Nej inte riktigt så men aa...
Jg och Filippa med Simon i hans stuga.
Ja fråga inte vad vi gjorde för det har jag redan glömt.
Vi åkte lite båt, var och hämtade Hanna och Klara och skjutsade dem till bryggan.
Vi tog Simons stora båt och åkte lite själva.
Jag fick  typ guida Simon eftersom han hade noll koll.
Haha! Den alltså!!
Imorgon kanske jag ska jobba lite, om jag orkar.
Annars ska jag va med min homie. Alias Anna!!
Tänkte tjäna lite pengar nu till sommaren.
Ja det är det eller att få en massa poäng på Mandos hemsida! ;)
Till helgen ska Filippa och kanske Johanna åka med ut i båten.
Simon ska va i stugan så vi kommer nog att träffas.
Vi ska även ligga en natt på gästbryggan i Spiken, usch!
Bläää!
Nästa vecka slutar mamma och pappa så då börjar resorna.
Ska antagligen till öland och kanske så drar vi ner till Italien, Frankrike.
mmmm  Comosjön! Längtar tillbaka så jävla mycket!!
Det enda dåliga var alla jäkla syrsor som lät dagarna och nätterna igenom!!

Just nu sitter jag och kollar på min ros som jag fick på skolavsltningen av farmor.
den var röd förut, nu...  ja nu är den svart!
Hmm, jag borde satsa på plastblommor när jag blir stor.


Anledningen till att jag skriver så långa inlägg är för att
vill spendera all min tid med vänner i solen, inte sitta vid datorn
så jag kommer inte blogga denna veckan tror jag men nästa vecka kommer det
kanske till och med biilder!!


/MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0