*suck*

Åååh, guud är det inte typiskt att just när man behöver/måste sova så kan man inte?
Jaa så är det nu iallafall.
Jag ska till Göteborg med mamma imorrn och vi ska åka vid åtta och nu kan jag inte sova!!
Hmm kommer aldrig orka med morgondan!
Fan! Nu är det en skitstor mygga i rummet med!
Men kom igen! Kan det bli värre!?!

Iallafall, imorgon så ska jag kolla efter inspiration i en massa jäkla affärer.
Mamma och pappa har gett mig fria tyglar nu med mitt rum.
Vi ska börja om från början. Tur är väl det, mitt rum är hemskt!!
Men jaja, jag antar att jag måste sova nu. :/
Usch! Jag hatar att sova på kvällarna, jag älskar det på mornarna.
Haha.
Nej!! Jag måste sova!

HEJDÅ!!! /MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0