Dagen.

Yello!

Idag har jag städat lite. :(
Sedan åkte jag och pappa och köpte en Tv.
Det blev en 50 tums.
Han hade tänkt köpa en 60 tums egentligen men det blev bara 50.
Efter det så åkte vi till Anna och pratade lite.
Eller ja föräldrarna pratade medan jag och Anna lekte lite.
Haha.

Ikväll ska jag se på Avatar.
Har faktist aldrig sett den. :/

Imorgon ska bli kul.
Det enda som inte blir kul är att jag måste gå upp tidigt.
Vi ska städa, plocka jordgubbar, laga mat, fixa en typ bråda så vi
kan göra en midsommarstång såklart!
Anna och dem kommer vid typ ett.
Då ska vi göra midsommarkransar av ogräs! :D
Haha!
Det bli braoo!
Gud vad vi kommer flumma imorgon.
Precis som vanligt!

/MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0