Dagen.

Hejsan!
Idag ska jag till farmor och farfar.
Jag ska vara barnakt åt min fyra-åriga kusin Oskar.
Tänkte tillbringa lite kvalitets-tid med honom utan hans bråkiga storebror.
För är jag med Oskar börjar Ludvig slå honom och
är jag med Ludvig så börjar Oskar slå honom.
That's life.
Hur som helst, den där teckningen jag skrev om blev såklart aldrig av men
ska göra ett nytt försök ikväll.
Kommer säkert börja men tröttna efter ett tag och se på något bra program
eller en bra film istället.
Vädret är väl sådär, inte så varmt men jag kör på "strumpbyxor" ändå!
Man kan ju i alla fall låtsas!

Har precis försökt ändra header...
Ja, det gick väl sådär.
När jag gjorde en egen så blev den ful som stryk och när jag äntligen fick
till en någolunda snygg så gick det inte att ändra stilmallen.
Hmm, jag blir så förbannad!!
Och det är inte det enda jag är sur på.

  det här skulle jag haft på mig idag men det visade sig att den jävla

DRAGKEDJAN hade gått sönder. Och fy faaan vad jag blev arg!!

Man ser inte så bra på den bilden eftersom jag är en usel fotograf så skratta inte åt mig.
 Kjol: Weekday  Blus: H&M

 

 det här blev det istället. Ser inte så bra här heller men...
Jaja.  Kjol: H&M   Linne: Weekday  jag har även en gammaldagsrosa kofta på mig från Monki.


Nu ska jag äta lunch. Rätt så tidigt men pappa jobbar hemma och han ville äta nu
så då får jag också äta nu. Ingen frukost för mig idag alltså.
Usch vad jag inte gillar när han eller mamma är hemma när jag är ledig.
För då får man inte göra vad man vill plus att det inte känns som sommarlov
utan mer som en vanlig helg.
Och det vill man juh inte.

bajs bajs bajs hehe /MOA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0