Det finns en gata där alla kan mitt namn.

Heellooo!
Nu sitter jag här och tittar på Ugly Betty.
Det är inte så himla bra, det är som alla andra serier, allt är bra allt blir dåligt och återgår sedan till bra igen.
Precis som alla andra serier.
Nu ska jag snart äta och sen vet jag inte vad jag ska göra faktist.
Idag var jag hos Kasper och spelade COD (igen), jag var kass!
Vi spelade inte så länge utan åkte ut och cyklade och lekte på en lekplats kallad "Stora Kullen". Jättekul!!
Efter det åkte vi hem till honom igen och såg på film...  Vi såg på The girl next door. Killarna valde såklart!
Jag var även framme och kollade klänning till Fredag.
Hittade inte ett skit!
Men som tur är har jag två "valmöjligheter", En vit och en typ lila och orange med en massa mönster och sånt, genomskinnlig från Indiska.
Snart sommarlov då! Hmm... undra vad jag ska göra i sommar förutom Peace & Love.
Ja, förrresten Muse är juh inställt!! Har jag sagt det redan?
Jaja det är det och jag är fortfarande skit sur.

bajs. /MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0