:(

Jag är lite sjuk. :(
As ont i halsen och huvudvärk.
Så nu gäller det att vila upp sig inför imorgon.
Imorgon åker jag och Annadenbästa (det ska sägas fort) till gbg, vi ska åka till Haga och fika på ett café där dem gör landets största bullar. De är lika stora som en vanlig tallrik!!
Vi ska gå på stan och på bio. Det blir nog Eclipse som har premiär idag.
Jag tycker att dem fimerna är ganska dåliga. Så himla dåliga effetkter.
Om man kollar på New Moon så ska man verkligen kolla när hon är i Italien i det där slottet.
Så himla dåligt gjort är det!!

Nu sitter jag och lyssnar på I Can't Stay med The Killers och jag har röstat på att
Mando ska få en Rockbjörn typ 10 gånger.
Kollar på Aladin och sen blir det Lazy Town!
Jippie!!!
Senare ska jag rensa min garderob.
Känner att det verkligen behövs.
Herregud jag kan knappt hitta något där inne längre!!
Det är typ 6 fulla korgar med kläder. Helt Proppfullt!!!
Och något väldigt konstigt hände idag!
Jag glömde lösenordet till: Bloggen, Facebook och Spotify!
Hmm, självklart kom jag på det men ändå! Jätteläskigt!!!!

Min lunch idag:



Extra drops Vattenmelon, en Risifrutti hallon Rabarber Plus en skvallertidning.
Nice!

Nu ska jag äta Heeedjå!! /MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0