Fear no darkness promised child

Hallååå!
Har inte bloggat på några dar nu men nu är jag "tillbaka".
Igår och idag var mor och far i Göteborg så jag, Hanna och Klara har sovit själva här inatt.
De försökte få med mig till Klaras kille men sen fick vi reda på att det var en massa
folk där så vi stannade hemma och gibbade World Tour!
Somnade halv tre och vaknade redan vid halv 11!!
Så jag är ganska trött.
Just nu sitter vi i pyjamas och kollar på bröllopet.
Viktoria och Daniel alltså.
För jävla bra!
Haha, jag är inte så himla intresserad och det är inte de andra heller.
Men vi kollar ändå.
Ikväll ska jag till stadsparken och kolla på Timo Räisänen.
Certain Tiger och några andra band kommer också, så det blir braoo!
Nästa vecka drar jag och Hanna till Göteborg och shoppar.
Måste ha ett par nya glasögon eftersom min kompis lillebror pajade mina hjärtglasögon.
Men vi ska antagligen lämna in dem till en optiker så får dem böja till dem.
Måste även ha ett par shorts och en slags stråhatt till Peace & Love.

Imorgon kl 21.30 (tror jag) så sänder Mando live från Tyskland.
Det blir kuuul!
www.mandodiao.com  mmm det gillar vi.
När Anna fick reda på det så blev hon väldigt glad!!
Haha ojojoj.
Jag tror inte något kan hindra henne från att kolla, förutom att åka dit men det kommer
antagligen inte hända så, ja.
Oj!
Klockan är ju mycket!
Nu måste jag göra mig i ordning.

/MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0