Helloooohoho!!

Heeej!!

Idag ska jag va med Andrine, Filippa och Lovisa.
Vi ska planera inför 6:ans dag som är imorgon.
Det ska faktist bli rätt så kul.
Kasper, Felix, Edvin och någrea andra killar i klassen frågade om vi ville komma hem till dem och spela COD.
Men Filippa ville inte så vi ska inte dit.
Första gången jag spelade COD var hemma hos Kasper. Jag var GRYM! HAHA!
Det var as kul, innan det trodde jag att det skulle va as tråkigt men det var tvärtom. Jättekul!
Nu ska vi planera och åka och handla lite.

Förresten, i Fredags...   IIIIIIIII!
Shit va  kul det va!!!  Säger bara en sak: Mando Diao = ( suck av kärlek) bäst...  :)  ♥ 
Jag har även en ny favorit affär, jag har vart där förut men den har absolut blivit min favorit nu
Urban Outfitters! Yippie!!


XOXO /MOA♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0