I've got ten little soldiers pointing at you

Howdie Brothers!

Nu har jag kommit hem från Anna's place.
Vi har lekt i Tofta/Stenhammar.
Vi åkte runt och skrev MANDO DIAO på gatorna med blå gatukrita,  satte
upp lappar med låttexter på och ristade in Mando Diao i flera bord.
Sen tog vi kort på det och hon har nu fått i uppdrag att lägga
ut dem bilderna på¨Mando's hemsida.
Alltså på våra inloggningar.
Hon kan mitt lösenord så hon ska fixa det.
Det är så att vi är med i Street Team.
Då samlar man poäng så att man kan göra roliga saker
som att träffa bandet.
Läs mer här http://mandodiao.com/site/main.php#section=streetteam&page=info 
Jag fick även låna Ida's fritidskort så vi kan åka till Göteborg på Torsdag.
Jag och Johanna kanske ska till Göteborg imorgon och shoppa.
Eller ja, jag ska iallafall det men jag vet inte om hon skulle det.
Men det beror på om hon får och vill och om pappa ska dit men det ska han nog.

Nu ska jag fixa lite och sen tar jag cykeln bort till kusinerna.
Det är kalas och jag hoppas på regn.
Då tänker säkert ni att typ är hon dum eller!?!
Men jag har en bra anledning.
För förra gången jag var hos dem så spelade jahg och Isak Wii.
Och vi hann inte klart så då hoppas jag att det regnar så att vi kan spela det.
Eeh, okej det var faktist en rätt så dålig anledning.
Men nu hatr jag bråttom.

Hejdå/MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0