Music is there for one thing, to make the pain go away, right? /Gustaf Norén 20/6 - 10

Hejsan hejsan!

Jag bara älskar min rubrik idag.
Citat från Gustaf Norén.
Mmmm.

Haha, idag var jag med Filippa sen åkte vi med klassen till
Källby Äventyrsgård.
Det fanns en jäkla get där som killarna retade upp så den fick typ
värsta damprycket!!
As kul!
Shit vad jag har skrattat idag!!
När vi kom hem, kl 22 typ, så bestämde jag och Ebba att vi ville göra något
så vi två och Fabian och Felix åkte runt och lekte lite.

Nu tittar jag på Scrubs.
hahah det är så himla bra!
Imorgon ska jag dra ihop ett gäng och om det är
bra väder så ska vi dra till stranden.
Jiihooo!
Då blir det baartyyyy!!
Haha

Nej nu ska jag återgå till TV:n.
/MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0