Puh!

Åh shit vad varmt det är!!
Min dag har jag tillbringat på en filt i solen med min Hannanas.
Hanna alltså!
Vi har flummat lite.
Så jag har jobbat på min fina bränna idag.
Brunast i familjen!
Hahaha!
Jag tog nu en paus eftersom det blev väldigt varmt och lite jobbigt faktist. :/
Nu ska jag baka en cheescake tills imorrn eftersom Mors fyller år då.
Måste även slå in presenten och bestämma vad jag ska ha på mig.
Haha, nu hörde jag att min "bonnmorfar" kom.
Andledningen till att jag sa så är att han pratar så jävla roligt!
As kul!
Riktigt bonnigt!

Idag drog man en sväng med syrran på longboarden då!
Gött!!
Såklart ramlade jag när min intellegenta syster skulle ställa sig bakom mig...
Arg!
Jag menar hur dum får man va!?!
Det borde hon väl fatta?
Suck, hursomhelst det är varmt...

Jag idag:

Bikini: Gina Tricot

 

Hej svejs /MOA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0