Soommar!

Nu längtar jag tillbaka till Öland.
Orsaken till detta är att då var det 29 grader där och här ÖSER regnet ner!
Som tur är ska vi dit i sommar igen, då Lars Winnerbäck uppträder i borgen.
Förra året var det Ulf Lundell.
Men... samma dag som Lasse uppträder (27 juli) uppträder Mando på Allsång på Skansen...
Hmm, ni förstår mitt problem.
Men jag har sett Mando en gång och ska se dem en gång till så det blir nog Lasse.
Eftersom jag måste ha värme!!
Hoppas verkligen vi ska bila ner till Italien och Frankrike igen.
Nackdelen med det var att man blev åksjuk på grund av alla serpentinvägar
men hellre det än att sitta i kalla Sverige och hacka tänder.


   <-- gammal bild på mig sen Kreta. Det var varmt...

  <--- ännu en gammal bild på mig sen Torekov. Det var varmt...

   <--- bild på mig och min "pojkvän" (han är sju) på Öland. Det var också varmt...

Ja jag har många varma minnen, till och med från Sverige.
Och mer ska det bli!!

Förresten, det var första bilden på mig va?
Jag tror det! Ha! Jag valde ju de vackraste bilderna i alla fall! Haha!


Kalla pussar med blåa läppar /MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0