Sooommarloov, solen lyser skönt. Soomarlov, gräset är så grönt!

Nu är det sommarlov och regnet öser ner.
Ojojoj vilken bra start på lovet. Men när jag tänker efter så började förra året med storm och
den sommaren blev faktist riktigt varm!
Men, otur som vi har, så gick vi på grund med båten i början och kunde bara njuta av värmen
på stranden, vilket inte är helt fel.
Idag när vi kom hem genomförde vi våran tradition, äta JORDGUBBSTÅRTA!!
Mmmmmums! Haha!
Ikväll kommer några från klassen hem till mig och chillar.
Det blir CHILL!
Myyysigt!
Gillade ni Andrines gästblogg igår då?
Personligen tyckte jag att den var GRYM!

Vad ska ni göra i sommar?
Själv ska jag shoppa!
Haha, jag är ett shoppingfreak!
Eftersom pappa jobbar i GBG tre dar i veckan så ska jag och Hanna åka med
och shoppa och sova över och shoppa igen.
Haha Ida och Anna åker antagligen med antar jag!
Så min sommar kommer nog att bli toppen.
Aaah höll på att glömma, PEACE & LOVE!!
Intresserad?
www.peaceandlove.nu   hihihihihihih!
Jag är sååå taggad!!
Så himla många bra artister!

Mando Diao The hives The Kooks Vampire Weekend You say france and I whistle Kent
Melissa Horn Jay-z (jag lyssnar inte på han men det är ändå coolt!) Alice in chains
Amanda Jenssen  Ane brun Shout out louds Lasse Lind  Johnossi  The animal five
THOMAS DI LEVA OCH THORSTEN FLINCK!!! Hahaha de två sista är juh för bra!!

Jaa, de flesta av mina favorit band och artister är där de som jag saknar är
Håkan Hellström och Lars Winnerbäck.

Jaja nu ska jag städa igen...  
SUCK!!

XOXO/MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0