suck!

Nu är jag hos farmor och farfar.
Oskar sitter här brevid mig och spelar Nintendo Ds, Indiana Jones.
Eftersom han bara är fyra så suger han.
Men jag klandrar honom inte för jag suger på det spelet med.
Förut gick vi till lekplatsen.
Såklart ramlade han ner från en pinne som han gick balansgång på.
Den var typ 20 cm bred...  och där ramlar han ner.
Till och med jag klarar det!
Sedan när vi gick hem så gick vi där i lugn och ro, tills ungjäkeln börjar springa.
Jag visste att han skulle göra något i stil med att vända sig om och skratta och
sedan ramla.
Men jag sa inget för då hade han gjort det och garanterat ramla.
Men istället gör han ensån där typisk Moa-grej och snublar på sina egna fötter
och stuper ner i asfalten.
Ett skrapsår här och där och ett plåster här och där.
Tre glassar senare så sitter han här nu, mätt och belåten och spelar spel.
Han har bönat och bett att jag ska sova här inatt så det blir nog så.
Han kommer ligga brevid mig och väcka mig vid halv nio, när han vaknar.
Jag kommer bli skitsur och hela kvällen blir förstörd för mig på Tisdag.
Woohooo!
Jag ser allting så himla positivt allstå!
OJ!
Jäklar!
Jag skrev nyss fel och ut ur munnen slank ett litet: jävla skit!
Såklart lyssnade lillemannen här då och nu säger han det så fort han gör fel.
Aj då!
Nu får vi nog ta ett litet kusinsnack om varför man inte ska säga så innan
de två gamla kommer in.

Hejdå! /MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0