The love I had in store you raped for more

Helloooo!
Idag var jag på stan igen...
Jag köpte en jättesöt, blå klänning med vita prickar på, ett svart nagellack och såklart
en present till min älskade lilla Andrine som idag fyller 80!
Haha, nej jag bara skojade, hon fyller faktist 79.
Mahahaha, ååh guuud vad rolig jag är idag.
Hela dan har jag lekt att jag var en unicorn, sen blev det alicorn och
innan det kröp jag runt på golvet i klassrummet.
Hon fyller 13...
Kan tyvärr inte berätta vad jag har köpt för om hon läser det så vet juh hon!! (Ljudlig inåtandning)
Ha, ha.

Nu kollar jag på How I met you mother och sen blir det Vänner.
Sista dagen i skolan imorrn då.
Nahahahha! Jag såg just en jätte ful och tjock gammal gubbe med långt hår och snabba glasögon
gå utanför huset i regnet, i en röd tajt "joggingdress" !!!
HAHAHAHAHH!!

Kom just att tänka på min "flickvän" Ebba.
Haha vi är inte ihop på riktgt alltså tan bara i vår egen värld.
Jag sitter och skrattar åt hur hon beskrev hur det låter när man kör på en fågel
med en bil:   mmmmmmmmsplashmmmmmmmmmmm.
hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihiijijijiiiiijhihihihihihihihihihihihihihihihih.
kul.

Bajs & kiss /MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0