Va? Nej jag är inte trött! Inte alls!

Heeej.
Midsommarafton.
Tre av elva fick en pollenchock.
Jag var en av dem.
En hade öroninflammation plus superduper förkyld.
Det var min syster det.
Den enda som var någolunda frisk var pappa...
Men när jag tänker efter så är han ju aldrig frisk. det är något
fel i hjärnan på den mannen alltså.
Han är 42 men är fast i 7-års åldern.
Ja...
Iallafall jag och Anna har flummat hela kvällen.
Först såg vi på 500 days of summer sen njöt vi av lite Mando-låtar.
Och sen började flummet.
Då vi spelade World Tour fick vi båda ett skrattanfall och bara satt och
skrattade åt precis allt.
Sedan hade alla en Singstar-turnering.
Jag och Anna ägde och vann såklart!
Sedan låg vi i soffan och pratde om hur det skulle vara om vi träffade
Mando Diao och blev världens "bästisar" med dem!!
Sen kom Annas klockrena kommentarer när vi pratade om folk
som hon inte gillade.

Anna: Asså jag hade en kompis, och vi hade typ as kul varje dag.
Och sen när vi kommer till 7:an, vad gör hon?
Jo hon skiter mig rätt i ansiktet bara.
Bokstavligt talat!!
Jag: Bokstavligt?
Anna: Va!?! Nej fy vad du är äcklig!

Hahah, och hon var helt allvarlig!!
Då var hon inte pigg alltså.
Hennes hjärna hängde nog inte riktigt med.

Nej nu ska jag äta droger...
Pollendroger alltså!
Sen ska jag dra mig till sängen.
Halv TRE!?!?!?!
Men vad faan.
Hur blev den det!!?!

HEJDÅ! /MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0