Wake up, wake up it's T-shirt weather.

Hallihallå!
Nu ska jag ta syrrans longboard och dra till Stjärtto (netto), och köpa glass.
Tjockt jag vet, men det är gott!
Sedan blir det att äta lite sån där "lådmat", man tror att det ska va skit äckligt men det är tvärtom.
Jag och Hanna äter det som galningar, inte så mycket men när vi får chansen.
Ska lyssna på min underbara sommarlista.
När jag gör det så ska jag även skriva ett inlägg här med alla låtar som är med.
Rakt uppifrån och ner.
Mamma fyller år idag så ikväll blir det bartyyyy!!
Nej inte direkt.
Hanna är hos Adam (hennes kompis) och jag är själv.
Gött!
Kanske drar till Tofta, får se.

As bra att mamma fick ett par röda converse då kan jag också använda dem.
Har bara vita just nu, men ska skaffa gröna och lila med.
Nice!

Jag idag:

Ljusa, slitna jeansshorts: H&M
Svart t-shirt med "rymden": JC
+ mina vita converse
Perfekt longboard-style!

Förresten så ska jag berätta att jag är besatt av Mando Diao.
Asså jag gillar dem så mycket att jag drömde om dem. <3
Jag längtar sååå till Peace & Love.
Även om det kommer va världens längsta kö till signeringen så kommer jag skita fullständigt i det.
JAG SKA TRÄFFA DEM!!!

hejdå <3 /MOA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0