What's up with my heart when it skips a beat

Helloooo.
Hemma från Göteborg.
Och jag är bara lite trött.
Vi gick upp klockan sex och kom till Gbg kl 09.00.
Ungefär alltså.
Så då fick jag och Hanna sitta på Condeco i typ en timma.
Det är ett mysigt café, och där satt vi och skrattde åt en massa folk.
T.ex två araber som satt och pratade arabiska eller nåt och sen kommer
tjejens klockrena rignsignal.
Värsta arabmusik!
Och jag och Hanna dog typ.
I alla fall vi gick i affärer hur länge som helst.
Jag köpte en Mando Diao-tröja på Rock House.
Tänkte även köpa en Give me fire plansch men det stod en as läskig typ
vid dem så jag vågade inte gå fram.
Ärmarna är jättelånga på tröjan men jag ska nog ta mammas symaskin och korta av
dem litegrand.
Eller bara klippa av dem.
Jag köpte även ett par jättemysiga shorts på Bik Bok.
Blommiga.
Jag tänkte köpa ett hippie-band till Peace & Love med.
Ett sånt där brunt flätat men hittade inget bra, så jag får väl gå ut på stan
i veckan och leta.

Igår målade jag lite.
Satt bara med den i två timmar så den blev inte sådär jätte "jobbad".
Man ser inte skuggningarna lika väl på bilden heller men men.




Och här är referensbilden.  Inte alls lik!




Men jaa vad ska man säga.
Jag är juh en noob när det gäller målning.

Nu ska jag leka lite.

poop /MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0