Working all day for a mean little man with a clip on tie and a rub on tan.

Helloo!
Idag var det chill!
Var ute med båten ett tag med kusinerna Oskar och Ludvig.
Haha! Sitter och skrattar åt vad den lille, Oskar, sa i bilen på väg hem och vid frukosten.
¨Vid frukosten.
Oskar: Det är en liten flugat här inne!
Hans mamma: Jaså är det en flugat här inne?
Oskar: Ja jag har ont i magen.
Haha fattar inte vad det kom från!

I bilen.
Oskar: Vem var det i den röda bilen!?!  säger han och pekar på en okänd bil.
Hans pappa:ja det är nog Bosse!
Min pappa:Ja eller Anders.
Ludvig: Vem är Anders?
Hans pappa: Ja, du vet han... Anders.

Haha, helt "random"!

Nu sitter jag och lyssnar på Hey Julie med Fountains of Wayne.
Myysig sommarlåt! Den tog sig en plats på min underbara sommarlista.
Nu ska jag kolla in några bloggar och sen tänkte jag försöka göra en cool
teckning inspirerad av Mando Diao.

Imorgon tänkte jag dra ihop ett litet gäng och spöa alla våldtäktsmän
här i stan, de så kallade DGL:arna.
Nej skojja bara!

Oj nu kom det en bra låt här i hörlurna   M79 med VAMPIRE WEEKEND!!
ÅÅH vad jag älskar dem och de kommer till P&L men jag får inte se dem för jag är inte
där den dan, men min syrra får!!
Usch vad jag hatar henne för det!!
Nej nu ska jag sluta skriva!

Hopp och hej leverpastej  (FAN VAD FULT!)  /MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0