You know Ochrasy raised and betrayed him, now he sits there all alone

Hej hej hej hej hej hej...
Nu kom jag hem från mormor.
Hon fyllde år idag.
Jag och Isak har retat Ellie som bara den.
Men vi slutade när Isak råkade skjuta en boll rakt i ansiktet på henne.
Vi började as garva men försökte dölja det så hon märkte inte det.

Jag var även framme på stan med Johanna.
Jag lovade mig själv att inte köpa något, eftersom vi ska till gbg imorrn,  men såklart lyckas jag just
då hitta ett jättemysigt armband så...
Ja, det sitter ju runt handleden på mig nu så.
Alltså ska man inte lita på mig eftersom jag inte ens kan hålla ett löfte för mig själv.
Haha, nej.

Nu ska jag bara sitta här och lyssna på musik.
Lite Mando, Johnossi, Vampire Weekend ja lite sånt.
Just nu är det Here comes your man med Pixies
Innan det var det Morning Paper Dirt med Mando
och efter denna som är nu så blir det Put your records on med Corinne Bailey Rae.

xo /MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0