(GÄÄÄSP!)

Hallåååå!
Idag cyklade jag och syrran till ICA och "shoppade" haha, asså vi köpte typ cola och sånt, no big deal you know!
I alla fall klockan sex drog mamma iväg till min kompis mamma och då var jag , syrran och pappa så
uttråkade att vi åkte till våra kompisar i Tofta och drog med dem till en resturang i stan.
Vi hade världens tråkigaste servetris och pappa fick inte sin pizza förrän vi hade ätit upp.:O
I alla fall så diskuterade vi sommaren med dem och så fort biljetterna till Peace & Love släpps
så ska vi köpa, imorrn ska vi boka biljetter till Muse och det ar det vi pratade om.
Vi ska åka på P & L med de kompisarna vi "käka" med och även Muse och typ dan efter Muse
så ska vi bila ner till France med dem och en annan familj.:D:D:D
Woohooo   TAGGAD!

www.stinalee.se  www.fokis.se
CHECK IT OUT!  jag älskar stinalee's blogg. Mysig.

/MOA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0