GOOOOMORRON GOMORRON!!

Hejsan hejsan där!!
Idag har min kusin sovit över hos mig.
Ellie heter hon.
Hon är fem år gammal.
Hon sov brevid mig i samma säng och hon sov längst in och jag sov på kanten.
Snacka om att jag har sovit dåligt eller!!
Jaja, idag ska jag försöka hitta någon att va med...
Hmm...
Ikväll ska vi hem till Isak, som har fyllt 8, på kalas.
Då ska jag spöa skiten ur honom på wii.
Som jag säkert redan har sagt så är han en lika stor vinnarskalle som jag är.
Så allt kommer sluta med tårar och dåliga bortförklaringar om varför han förlorade.
Nu kom Ellie upp och ville måla.
Ska nog se till att hjälpa henne innan hon blir alldeles för arg.

XOXO /MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0