Gööött!!

Hallihallå!
Nu sitter jag i solen och lyssnar på lite muse.¨
Just nu är det Plug In Baby.
Detb är jättevarmt så jag sitter på altanen i bara shorts och uppvikt linne.
Mmmm...
Nu sitter jag och kollar efter lite coola wayfair-glasögon.
Just nu har jag ett par vita och turkosa men vill även ha svarta och blommiga.
Jag hittade ett par jättecoola på monki med blommor.
De ska jag nog ha.
Skolan har börjat och det är faktist inte så himla tråkigt längre.
Jag ska nu proppa i mig lite C-vitamin för att inte vara sjuk de sista veckorna.
På tal om att vara nyttig, jag har nu lovat mig själv att inte äta:
Chips, godis, glass, kakor ja och sånt.
Skräpmat med andra ord.
Nu ska jag inte göra något annat än att jobba på brännan som jag hoppas
blir riktigt bra i sommar.
Eftersom det är såhär varmt redan i maj så måste det väl bli bra i sommar?
Eller?
Jaja jag får ta det som det kommer.
På onsdag ska vi träffa den nya klassen inför 7:an.
Hmm... det ska bli intressant.

ja nu ska jag sola.
   /MOA♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0