Kort inlägg.

Hejsan hejsan, kort inlägg som sagt.
Jag skriver upp min vecka nu och om det händer något intressant, som på fredag, så skriver jag om det.

Måndag (idag): Va med Filippa och Johanna (alias. Frasse & Karre), kolla på karnevalen i stan.Bli dissade... ARG!!

Tisdag: Gå på stan och köpa saker... hem till mormor och grilla. Kanske va med någon.

Onsdag: ... DE E CHIIILL!  än så länge...

Torsdag: Antagligen va med någon. PACKA!

FREDAG:  dra ut en jäkla tand.  ÅKA TÅG TILL STOCKHOLM! SHOPPA OCH... GÅ PÅ MANDO PÅ GRÖÖNAAAN!!!

Lördag: Åka hem. Va med klassen på kvällen, antagligen övernatta i tält med dem... om inte killarna var så jävla tröökiga...

Söndag: Chilla med prilla. Nej skojja, med kompisar såklart!!

Det här är väl nästan den perfekta veckan för mig. Fredagen gör det hela komplett!
Medn nästa vecka blir nog bättre...  skolavslutning.

/MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0