Paus.

hej hej.
Nu kanske det blir en liten paus igen, det är såhär att jag inte "orkar" blogga.
Det kan nog komma ett inlägg då och då, men bara när jag har gjort någit roligt.
Typ som igår. Igår var jag framme på stan. Då hittade jag världens "moa-tröja".
Den är gul och det är en gul ubåt på. Någon som kan gissa vad den är "inspirerad" från?
The Beatles, Yellow Submarine såklart! Det står på tröjan. Texten alltså.
Jättecool! Igår sov jag pappa, min morbror och kusiner i båten.
Det var skit trökigt. Det enda roliga var att reta Ellie. Haha hon blir så jäävla sur asså!
Fick en och annan smäll men det var det värt! Sedan på kvällen så trampade hon snett på
berget och började gråta och då skrattade jag och Isak som bara den. Självklart så märkte inte föräldrarna det
för då hade vi nog fått skäll.  Men snacka om skadeglädje eller?!?
I kväll kommer det ett "gäng" till oss.
Det är våra kompisar bland annat Anna. Så ikväll blir det barty!
Woo woo!

 XOXO /MOA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0