Trööött!

Heeej.
Nu är jag faktist trött!För första gången i, ja nästan hela mitt liv, är jag trött klockan ca.10
 Jag glömde matteboken i skolan så jag får göra läxan på gympan imorrn.
Idag var en ganska rolig dag. Mer än halva klassen tränade inför KM ( kommun mästerskapen) och vi var ungefär sju stycken inne och "lekte" i klassrummet. Hehe, det var kuul. Imorgon funderar jag på att bjuda hem några kompisar men det kommer jag väl säkert på vid fem och då måste jag handla och städa och sånt. Så gör jag alltid
Igår var jag på stan, jag köpte jeans på JC (Crockers), shorts på H&M (dem ser ni i ett tidigare inlägg) och en foundation. Matte mourphose tror jag den hette. Anywhoo, jag och Johanna tog även lite kort på studsmattan som ni kanske får se  imorgon. Om jag hinner... Nu har jag Hanna och Klara kollat på bloggar bland annat Stina-lee, Foki, Kissie, Kenza och många mer. Har jag berättat att min syster heter Hanna? Jaja, det gör hon. Hehe, okej det där lät juh ganska lamt, eller? Hur som helst, nu ska jag sminka av mig och borsta tänderna. På tal om tänder, jag HATAR min tandläkare. Hon sitter bara där och petar i munnen på mig, pratar om sina barn och barnbarn och blåser sin äckliga andedräkt rätt i näsan på mig. Och det luktar inte hallon det kan jag försäkra. Jag har tänkt på en sak, alla tandläkare har gula, äckliga tänder också sitter dem där och säger att man inte sköter tänderna ordentligt och då tänker man juh: Ööh, hallå! Har du kollat dig själv i käften på sistine eller?!? Förlåt att jag använder så vackra ord men jag gillar verkligen inte tandläkare! Det är inte det att jag är rädd för dem men jag gillar dem inte bara! Jaja, släpp det nu Moa!! hERREGUUD!

Sov gott allihop! /MOA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0