Yello!!

Yo Brohs!
Haha, nu (äntligen) är jag "tillbaka"!
Internet har varit ur funktion väldigt länge så jag har såklart inte kunnat blogga.
Men nu är jag tillbaka som sagt.
Imorgon är det sista dagen i skolan den här veckan.
Yippiekayey! Haha!!
just nu tittat jag¨på Ugly Betty och efter det är det Desperate <houswives.
kul.
Jag har ärligt talat inget att skriva om eftersom jag lider av svår minnesförlust (haha) så jag kommer inte ihåg vad jag har gjort de senaste dagarna. Tyvärr.
Nu ska jag återgå till TV:n innan jag kollar lite på några hemsidor med de sakerna jag behöver.
Ja typ de vanliga behoven som man behöver inför sommaren...  ;D  HAHA!
Nej det var inte ens kul...

Ba-bajs /MOA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0