I'm running through the snow towards the sunset

Jag har nu blivit smittad av min fader, igen.
Ligger här hemma och kollar på scrubs och Family Guy.
Påbörjar min andra påse med halstabletter och avslutar våran sista karta med Ipren.
Jippie!  Party hos mig idag...
Jag är så trött på att vara sjuk.  Ärligt talat så längtar jag efter skolan.
Då har man iallafall något att göra på dagarna.
Nej nu ska jag nog läsa.
Läste ut min fjärde bok i natt eftersom jag inte kunde sova.
Jag och Hanna hade kollat på Zombieland.
Den var inte alls läskig, den var faktist rätt cool, men när man väl
börjar tänka så kan jag inte sova sen.
Snodde pappa Iphone och laddade hem massa Sleepmaker saker.
Funkade faktist.


/MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0